Visa alla

Se den engelska versionen som vår officiella version.Lämna tillbaka

France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Czech(Čeština) Luxembourg(Lëtzebuergesch) Netherlands(Nederland) Iceland(íslenska) Hungarian(Magyarország) Spain(español) Portugal(Português) Turkey(Türk dili) Bulgaria(Български език) Ukraine(Україна) Greece(Ελλάδα) Israel(עִבְרִית) Sweden(Svenska) Finland(Svenska) Finland(Suomi) Romania(românesc) Moldova(românesc) Slovakia(Slovenská) Denmark(Dansk) Slovenia(Slovenija) Slovenia(Hrvatska) Croatia(Hrvatska) Serbia(Hrvatska) Montenegro(Hrvatska) Bosnia and Herzegovina(Hrvatska) Lithuania(lietuvių) Spain(Português) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English) Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Vietnam(Tiếng Việt) Philippines(Pilipino) United Arab Emirates(العربية) Iran(فارسی) Tajikistan(فارسی) India(हिंदी) Madagascar(malaɡasʲ) New Zealand(Maori) Brazil(Português) Angola(Português) Mozambique(Português) United States(English) Canada(English) Haiti(Ayiti) Mexico(español)
HemRetur och ersättning

Retur och ersättning

Återbetalning

Återbetalningar accepteras normalt inom 30 dagar från dagen för leveranspaketet.
Kontakta vårt supportteam för eventuella problem omedelbart när du har fått dina paket innehåller men är inte begränsat till nedanstående skäl:

Inte mottagit paketet normalt

Ja, vi garanterar en återbetalning eller att skicka din beställning om du inte har fått paketet utöver de vanliga fraktdagarna, förutom att det är fallet som kunden tar ansvaret för den misslyckade leveransen, såsom att tillhandahålla en felaktig leveransadress, kan inte slutföra tullkänslaPå grund av kundens anledning etc.

Notera: Om följande problem uppstår:
Extremt väder, postkontorsfördröjning, tullgodkännande, lokal protest etc. I det här fallet är vi oförmögna att garantera leverans i tid, men vi gör vårt bästa för att stödja dig, tack.

Vissa artiklar som saknas i min leverans

Kontrollera först att du har fått alla rutor som är associerade med din beställning.Töm sedan helt varje låda du fick, ibland fångas små delar i sprickor eller i förpackningsmaterial.Om du fortfarande inte kan hitta din artikel, skicka e -post till kundtjänst direkt.Inkludera en beskrivning av de saknade mängderna och bilderna på hela paketet.Vi vidarebefordrar dem till vårt lager för att kontrollera Monitor Records och Packing Pictures Records.

Steg:
  1. Skicka e -post till supportteamet för godkännande.
  2. Vi kontrollerar och verifierar problemen.
  3. Erbjuda lösningar på kundfodral i fall.

Lämna tillbaka

Genom att returnera produkter till Allelco certifierar kunden att produkterna köptes från Allelco och det har inte funnits någon ersättning helt eller del av samma produkt från en annan leverantör, distributör eller andra sådana källor till produkten.Avkastningen ska vara i den ursprungliga förpackningen och i oanvänt skick (utom defekt).ESD- eller fuktkänsliga produkter bör inte öppnas förutom under kontrollerade förhållanden.Generella regler:
  • Avkastningen accepteras normalt inom 365 dagar från datumet för leveranspaketet.
  • När en kund begär en avkastning på grund av "icke-original/falska/kvalitetsproblem" krävs en giltig kvalitetsrapport från en tredjeparts auktoritativ organisation som erkänns av vårt företag för retur och utbyte.
0 RFQ
Kundvagn (0 Items)
Det är tomt.
Jämföra lista (0 Items)
Det är tomt.
Respons

Din feedback är viktig!På Allelco värdesätter vi användarupplevelsen och strävar efter att förbättra den ständigt.
Vänligen dela dina kommentarer med oss via vår feedbackformulär, så svarar vi snabbt.
Tack för att du valde Allelco.

Ämne
E-post
kommentarer
Captcha
Dra eller klicka för att ladda upp filen
Ladda upp fil
Typer: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png och .pdf.
MAX Filstorlek: 10MB